Kollar ve omuz yağları nasıl eritilir, kol inceltme egzersizleri hareketleri

Kollar ve omuz yağları nasıl eritilir, kol inceltme egzersizleri hareketleri, kol incelten egzersizler ve hareketler:

Vücudumuzun gözönünde olan ve bu nedenle estetik bir görünümde olması önem arzeden bir organı olan kollarımız, kadın güzelliği ve estetiğinin de önemli ve vazgeçilmez bir parçasıdır. Özelikle yaz aylarında plajda mayo ve bikini ile gezerken sarkık kollara ve pazulara sahip olmamız durumunda ciddi bir karizma kaybına uğrayacağımız kesindir. Erkeklerin kadınlarda baktığı bölgeler, kalçalar, bacak ve basenler, göğüsler ve kollardır. Bu nedenle dikkat çekici ve diri kollara sahip olmamız, vücut estetiğimiz açısından da önemli bir olgudur. Şayet kollarınızda ve derisinde sarkmalar varsa telaşa kapılmayın. Kollarınıza uygulayacağınız kol inceltme ve bölgesel kol zayıflama teknikleri ile kol zayıflama hedefinizi ve omuz estetiğinizi güvence altına almış olacaksınız. Ancak unutmamanız gerek birşey var ki kol bölgesindeki yağlanma ve sarkmalar hemen bir kaç günde düzelmezler. Bir diri estetik ve canlı kollara sahip olabilmeniz için miktar zamana ihtiyacnız olacaktır. Kol gerdirmek için sadece diyet veya egzersiz yeterli olmamaktadır. Kol sünmelerini önlemek için hem diyet hem de egzersizden oluşan bir kombine program uygulamak zorundasınız:

1. Kol inceltmek için Uyguladığınız diyet, proteince zengin ve yağ ve karbonhidrat açısından fakir olsun. Böylece bir yandan kol yağlarınız erirken diğer yandan kollarınızda bir miktar kaslanma yaparak sert ve ince kollara sahip olmanın sırrına kavuşmuş olacaksınız.

2. Kol bölgesini hedefleyen sıkı bir egzersiz programı uygulayın.

En basitinden cimnastik salonunda gittiğinizde (veya evde kol egzersizleri yaparken), hafif ağırlıktaki dambılları ( küçük el halterleri) (1-4 kg) kullanınız. İlk önceleri en hafiften başlayarak kollarınızı ağırlık kaldırmaya alışırmalısınız. Zamanla değişik hareketleri de egzersiz programına katarak ağırlıkları artıracaksınız. ve böylece kol yağlarını eritme süreciniz başlayacaktır. Yapacağınız kol hareketleri basit triseps ve biseps hareketleri denilen ağırlığı kaldırıp indirme ve kolları yana kanat biçiminde açarak indirme hareketleridir. Zamanla değişik egzersiz kitaplarından kol hareketlerinizi çeşitlerndirebilirsiniz. Bu bölgesel kol zayıflama egzersizleri ile kısa sürede diri ve canlı kollara sahip olacağınızdan emin olabilirsiniz. Bu ihareketlerin yanında diyet hapları ve çayları kullanmak ta bir miktar fayda sağlayabilir. !


Küçük kol halterlerini evde kullanarak kol incelmesi yöntemini uygulamak isterseniz bu ağırlıkları değişik alışveriş merkezlerinde 15-20 TL ye temin edebilirsiniz. Ayrıca tenis oynamak, ip atlamak, badmington masatenisi, voleybol, basketbol, yüzme gibi sporlar da kol sünmeleri ve sarkmalarının önüne geçerek kol incelmesini ve kollardan kilo vermeyi sağlamaktadır. Bu sporlarda kollarınızdaki adalenmeyi de orantılı dağıtarak erkeksi kollara sahip olma riskini en aza indirgemiş olursunuz. Kol inceltme egzersizleri bir bölgesel zayıflama sürecidir. Bu süreci diyet ve rejim ile desteklemek için az yağlı ve yüksek proteinli diyet programları uygulamalısınız.

“Kollar ve omuz yağları nasıl eritilir, kol inceltme egzersizleri hareketleri” için 80 yorum

  1. Zayıflamak isteyenler imkansız aşka kapılırlarsa istesende istemesende zayıflıyorsun aşk yaşayın zoru yaşayın

  2. peki hangi sıklıkta spor yada egzersiz yapmak gerekir bölgesel olarak,
    birde kardio yapmadan egzersiz yapılırsa ne kadar faydası olabilir
    kardio yapılacaksa ne kadar süre yeterli

  3. sana yazıyorum damla bende 14 yaşındayım bacaklarım ince kollarım kalın diyorsun nasıl bir şey bu mantığa sığmıyor kızlar zayıf olur ama nasıl bir şey anlamıyorum sana zayıflaman için yardım edeğim şınav çek ranzayı kollarınla kaldır indir ama ekmek yime

  4. Hep bir şeyler yazmışssınız ne gerek var Her şeyde seçici olun kurtulun ayriyeten kilolarınızdan kurtulmak için yemekten vazgeçip spor yapın o zaman her şeyden kurtulursunuz bana bakın facebooksayfamda gayet nasılım fizik diksiyon yapı kısaca her şey çok güzel bakında görün yaşayında görün ama dert etmeyin sizde zayıflarsınız aburcubur yimedğiniz zaman kurtulacaksınız kısaca hepinize slmlar baldarlar holding.

  5. merhaba ben 13 yasindayim bacaklarim ince fakat kollarim cok kalin bu durumdan cok sikayetciyim lutfen bi oneri gonderin

  6. kollarınızı inceltmek için az protein alarak ağırlık çalıştığınızda kol kaslarınız eriyecek ve yağlar kaybolacaktır proteini az aldığınızdan dolayıda kollarınız kas üretmez.

  7. slm ben kollarımdan şikayetçiyim bi ara kol çalıştım gerekir ve sporu bıraktım şuanda sarkık ve kalın bana ne önerebilirsiniz napmam gerekir bilgi verirseniz sevinirim..tşk

  8. benimde kollarım kalın ama size tavsiyem 1 kg agırlıkta dambılllarla çalışın işe yarayacak goreceksniz yemekle alakası yok kolların

  9. merhaba zayıflamak ve fit bir görünüme sahip olmak için korselerinden kullanabilirsiniz. Elbiselerinizin altın gözükmez ayrıca etkisibi 1 ay gibi kısa bir sürede gösterir..

  10. iyi akşamlar arkadaşlar! nasilsiniz Ben yıllardır spor yapıyorum ama faydası yok.Sorun da kollarımda. Her gün burayı okuyorum hepsini yapıyorum ama aynen duruyo kollarım.Yardım etseniz çok sevinirim.ALLAH sizlerden razı olsun.

  11. arkadaşlar size gerçekten çok kıssa sürede kilo vermenez için bi önerim var o da oryantel yapmak veya latin dansları ben 65 kilodan 54 kiloya kadar düştüm hemde 2 ayda bu konuda size shakira figürlerini öneririm çokk işe yarıyoo 🙂

  12. kas yapma işlemi zordur ayrıca yag kasa dönüşür diyenlerde artık bir araştırma yapsınlar böyle bir şey oluyormu diye yag bir dokudur kas ise kütle yani 1 kg veya 5 kg dambıllarla kas yapılmaz sadece kollarınız sıkılaşır ve proteince beslendiginiz zaman ordaki yaglar çabuk gidecegi için kollarınız incelir ve ordaki kaslar meydana çıkarak güzel bir görünüm oluşturur…..

  13. Bakın ;

    4 kilo demişler ve 4 kilo yağlı bir kolu kesinlikle düzenli bir egzersizde kaslı bir kola dönüştürür.

    Kas yapmak diye bir şey zaten söz konusu değildir 🙂

    Kas yapılmaz .. Yağ kasa dönüştürülür ..

    Hatta bazı oyuncular sırf film için 3-4 kilo alıp sonra haftalarca egzersiz yapıp o aldıkları kiloyu kasa dönüştürüyorlar e tabi hayvan gibi para kazanıyorlar 😀

    Eğer kollarınız yağlıysa hele ki koltuk altından dirseğe uzanan o kısım ;

    1- İki elinize 1’er sonuna kadar dolu şişe su alın ve ilk gün 20 2. gün 30 3. gün 35 olmak üzere geri kalan günlerde 45’er hatta isteğe göre 1 saat şişeleri kaldırıp indirin ..

    2- Tuzluk dediğimiz ve her ( özellikle bayanların ) insanın rahatsız olduğu ve çok kolay yağlanan bölümleri eritmek için elimize yarım metre uzunluğunda kalın esnek bir lastik alıyoruz .. Sağ elimizi kafamıza doğru uzatıyoruz sol elimizide belimizin sol kısmına uzatıyoruz ve sağ el ile sol eli lastik ile kavuşturup ileri geri hareketi yapıyoruz ..

    ÇOK BASİT ASLINDA .. 1-2 HAFTA İÇİNDE SONUÇ ZATEN KABAAK GİBİ ORTAA ÇIKIYO ABİCİM 😀

    Hee bu arada buraya yazanların %80’i 20-30 yaşlarında 😀

    Ben 14 yaşındayım sizden fazla şey biliyorum helal bana :F

  14. canım şu anda yapabileceğin en iyi iş egzersiz spor yapmak. rambo gibi kol yapmak kolay değil. Ranbonun kolunda hiç yağ yoktur. Seninkinin kaslı olduğunu sanmıyorum cnm. Voleybol fln oynayarak veya ip atlayarak kol inceltme egzersizleri yapabilirsin.

  15. ya benim kollarım rambo gibi nasıl eritirim çok rahatsız oluyorum yaşımda küçük oysaki cevap lütfen tşler

  16. Benimde kollarim sarkik ve kalin…sporla kas yapcam diye korkuorum…acil yardimmn!!!!

  17. hayatim boyunxa spor yaptim. ozellikle yuzdum. kollarim oyle kasli ve kalinki hic bir zaman estetik bir gorunumum olmadi smdi birde kilo aldim dusunun artik. travestiler nasil incecik olabiliyorlar? ne yapiyorlar? biri bana soylesin lutfen

  18. Selam canikolar. benim kollarım hem yağlı hem de oldukça kalınlar. Denemediğim yol ve yöntem kalmadı. Bu hareketleri 3 hafta önce keşfettim ve bu sayede 2.5 cm incelme sağladım. Emeği geçenlere teşekür ederim.

  19. kollarımı eritemiyorum kollarım sarkıyor ben zayıflıyorum ama kollarım zayıflamıyor 🙁

  20. Ailecek kollarimiz kasli, 30.5 cm 🙁 hem yagli hemde kasli.. karbonhidrati az bir diyet aklima yatti fakat hareketleri yapmaktan cok korkuyorum cunku daha fazla kaslanirim korkusu oldugu icin fitnesste bile kol hareketlerini yapmiyorum… bana yardimci olursaniz sevinirim..

  21. 500 gramlık dambıllar çalışmak yeterlidir.

    Birde iç kasını arka kasını çalıştırmak için

    sürekli ona göre pozisyonda çalışmak yeterli

    tuğba özayın dvdsininde tüm bölgesel hareketlerde kol ayrıca gösterilmiş

    ben aldım çalışıyorum memnunda kaldım

  22. yha benim kollarım çok sarkık şuan hızlı bi şekilde zayıflıyorum ama kollarım aynı lütfen cevap…

  23. yağları eritmek istiyoruz ve bunu yaparken kaslanıp daha iri görünmek istemiyoruz..kol inceltmenin yok mu bir çaresi? kolumun kaslı değil ince görünmesini istiyorum…

  24. 9 yıl kickbox yaptım şu an kollarım yağlı değil ama kaslı hemde fena halde ama bn bunu sevmiyorum bi kız gibi görünmek istiyorum kaslarımı nasıl eriticem lütfen yardım edin

  25. Hanımların aşırı kilolarının en önemli nedeni tembellik etmeleridir. Ayrıca kendilerine verilen egzersiz türü sağlıklı zayıflama yöntemlerini de pek dikkate almıyorlar. Aslında vücudumuzun kilo almasının en önemli nedeni hareketsizliktir. Biz yazılarımızda sizlere bol hareket ve egzersizi öneriyoruz. Vücudun yağ yakan hücreleri olan kas hücrelerini ne kadar fazla uyarırsanız o derece hızlı biçimde kilo verdirir. Ancak ne var ki insanımız kilo vermeyi kolay yollardan halletmeyi tercih ediyor. Kolay zayıflama yolu olarak ta kalıcı zayıflama sağlamayan yöntemlerden medet umuyor. Böyle olunca da kolay verilen kilolar kolay alınıyor. Ve sonuçta zayıflama macerasında en başa geri dönmüş oluyoruz. Buradaki en büyük kayıbımız ise zaman ve zayıflamaya olan inancımız ve elbette moral kaybı oluyor. O nedenle mucize beklentilere girmeden akıllı yollardan zayıflamayı deneyin.

  26. Bilgileriniz için çok teşekkür ederim. Evet haklısınız ama evde de pek spor yapılmıyor. Aslında yapılırda insan yalnız olunca içinden gelmio..sanki hiçbir faydası yok gbi geliyor. ama elbeteki vardır

  27. spor yapamayanlar evde spor yapsın,spor salonlarında uygulanan hareketleri evde uygulayabilirsiniz,faydası oluyor..

  28. merhaba 🙂 ben bugün diyete başladım ve kendimi çok rahat hissediyorum..Kuzenimde bana yardımcı oluyor saolsun. 20 günde en fazla kaç kilo verebilirim sizce?

  29. Merhaba benim sorunumda kollarım çok ani kilo kaybı yaşadım 1 yılda 55 kilo birden verdim sadece kollarımda sarkma yaşandı ve bu beni cidden çok rahatsız ediyor öyle ki tshirt giyemiyorum sıkıldım uzun kollu penyelerden.acilen kollarımdaki bu sarkıntılardan kurtulmak istiyorum.pc başında çalıştığım için spora gitmeye vaktim yok..ne yapmalıyım bilmiyorum..

  30. Arkadaşlar öncelikle hepinize çok teşekkür ediyorum. gerçekten çok güzel şeyler paylaşmışınız. ben 64 kiloyum ve boyuma göre en uygun yakışan kilom 55 nasıl verebilirim? lütfen yardımcı olunn 🙁

  31. Canım özellikle kollarınızda kalınlaşma hissi yaşıyorsanız ağırlık çalışmalarındaki ağırlıklarınızı düşürün. mümkünse 1 kilo dan fazla ağırlık kullanmayın. Özel masaj salonlarında bitkisel yağlarla yapılan kol ve bacak masajları da kan dolaşımını hızlandırdığı için incelme sağlar. Bisiklet sürerek te özellikle bacaklardaki şişmeleri indirebilirsiniz.

  32. merhbalar.
    ben 26 yasındayım bundan 1 yıl once. boyum 1.75 kilomda 50 ve 52 aralarında oynuyordu. güzel bir vucudum vardı.bacaklarımda süperdi fakat bu yıl spora baslayalı 2 ay oldu ama kollarım ve bacaklarımda aşırı derece şişmeler oluştu. yane kötü görünüyor kas gibi duruyor. bu durum çok canımı sıkıyor.Dengelide besleniyorum.acaba ağırlık kaldırmam mı sebeb oldu diye dusunuyorum yetkililere soruncada yeni spora başladığım ve spora yeterince ağırlık ve sürerlilik verdiğimde bu durumun düzeliceğini söylediler ama nereye kadar 2 ay oldu tık yok hatta daha kotu rica etsem bu konuda biraz aydınlatabilir misiniz?

  33. Arkadaslar ben 60 kiloydum diet yaptiim ve simdi 50 kiloyum dietle birliktee yanindaa mutlaka egzersizde gereklii tabii fakat kizlar icinn en uygun egzersiz hafif olanidir. Örnegin dambıl yerine yarim kiloluk dolu su siseleriyle kol hareketlerii yapabilirsinizz ben böyle yaptiim 2 aya 10 kilo verdim ve kadinsi bi görünüme sahip oldum. Size uygun dieti yapiin sık ama hafif egzersizler yapin ve sabirli olun =)

  34. merhabalar..kardeşim fizik tedavi uzmanı..ondan edindiğim bilgiye göre bayanların dambılla çalışma stili erkeklerden farklı..yalnış uygulama yapmamak lazımmış.yoksa hoş olmayan bi görüntüye sahip olursunuz.hafif bi ağırlıkla çalışmak şart..mesela kolu bedeninizle paralel olacak şekilde yukarı kaldırıp arkaya dogru dirsekten kırarak dambılı aşağı yukarı kaldırarak bi hareket uygulamak işe yarıyormuş..yalnız kolun dirseğe kadar olan kısmının dümdüz olmasına dikkat edin;)

  35. Kol zayıflama hareketlerini denemelisin. Kol inceltme yöntemleri de aynı yazıda yer alıyor.

  36. ben beden olarak 50 kiloyum ama kollarım kaslı ve hafif daha kilolu, zayıflamak istiyorum. ne yapmam gerekio

  37. Arkadaşlar ben uzun boylu ve kalın kemikli bir bayanım.Boyum 1.74 ve bir zamanlar 82 kiloya kadar çıkmştm.şuanda 60 kiloyum ve hala vermekteym 5 kilo daha vericem..kollarım kalındı benimde fakat bol yüzme ve dambılla,şuan gerçketen incecikler.teniste oynuyorum ve hiçbirşekilde kaslanmıor,sadece sıkı duruyor ve dümdüzler..size tavsiyem yürürken kollarınızı sallayın ve hafif ama sık egzersiz yapın ve en önemlisi sabredin:)

  38. ben normal kısa kolluyla gezerken kollarım erkekler gibi şişiyor sevmiyorum

  39. üst tarafı eritmek için sauna eşofmanın üstünü giy altını giyme yürüşünü yap bol bol su iç kollarında ve omuzlarllarındaki yaglar nasıl eriyor ama düzenli yap bu benim buluşum denedim ve faydasını gördüm gö
    begide eritiyor denemende fayda var nurcan

  40. ben yeni doğum yaptım birtane dünyalar tatlısı kızım var 3 buçuk aylık.95 kiloyla doğum yaptım.sezeryanla oldu simdi 76 kiloyum kollarım ben kendimi bildim bileli kalın.yapılıyım altım yok üstüm var acaba kas mı yağmı anlamadım ama bende sunu söyleyebilirim hersey bizim elimizde zayıflayınca kollarda inceliyor arkadaşlar.az ve sık sık yemek gerekiyor bol bol da oynamak gerekiyor.birde akşam 6 dan sonra yememek gerekiyor.

  41. bende geçen yıl 78 kiloydum ve şu an 55 kiloyum öncelikle zayıflamak için yememek gerekiyor ne hap kullanmaya falan gerek yok ama spor önemli ve dengeli beslenme meyve ve sebzeler ben diyet yaparken sadece yememeye özen gösteriyordum ama sağlıklı beslenmek çok önemli çünkü vücudumda bi takım sarkmalar oldu diyet yaparken çok dikkatli olun az yiyin çok su için ve spor yapmalısınız sibel hanımada katılıyorum dans etmek çok faydalı 🙂

  42. bence müziğin sesini sonuna kadar açın ve deli gibi dans edin hem eğlenceli hemde zayıflatıyor 😀 ayrıca az yemek gerekiyor .

  43. merhaba aynı dertten bende muzdaribim.. kilo olarak zayıfım ama omuzlarım geniş ve kollarım kalın..kol egsersizleri yapıyorum ama faydasız.. daha da şişio..ama yarım kıloluyk agırlıkarı denıycegım..umarım işe yarar..

  44. Yazılarımızı takip ederseniz yakında evde yapılan kol ve bel zayıflama egzersizleri ile ilgili bir yazımız yayınlanacak.

  45. Düşük kilolu halter ve dambıl ile yapılan kol zayıflama egzersizleri kaslanma ve şişkinlik yapmaz. Aksine kols sarkmalarını ve bölgesel yağları yok eder, eritir. 2 kiloyu geçmeyen ağırlık çalışmaları ile çalışırsanız kollarınızda kaslanma ve hacimsel artış olmaz.

  46. kol halterleri kaldırarak kollar zayıflamış olur ancak kaslar vücuda gelir bi kadında ise fazla kas hoş görünmüyor buna ne tavsiye edersiniz

  47. ya bisey soylicem ben yıllarca yuzdum ve suan kollarım kalın. bence yapılacak tek sey zayıflamak. zayıflıyınca dogrudan eriyo zaten kol falan. vede sey eger illaki dambıl diyosanız 1kg lık alın ve ondan calısın. dambılın kilosu ne kadar artarsa kollar o kadar kaslı oluyo ve yaglar erimeden kasa donusuyo

  48. Gerçekten tebrik ederim. Az kilolu bir dambıl ile sık egzersiz yapmak, kol zayıflama hareketleri olarak en idealidir.

  49. mrB. benim de omuzlarım geniş ve kollarım kalın..1 haftadır dambılla düzenli olarak çalışıyorum..gerçekten etkisini görmeyee başladı..yarım kiloluk dambıl en ideali..İŞE YARIYOO!! 🙂

  50. merhaba benm sorunum kollarım pazularım şişman duruyo vucuduma gore neyapmalıyım nasıl zayıflatmalıym yardmcı olursanız cok sevınırım ıyıaksamlar.

  51. Genelde insanlarda hangi kol daha fazla kullanılıyorsa o kolun diğer kola göre daha fazla kalınlaşma ve kaslanma eğilimi olmaktadır. Kol zayıflamasını sağlamanın bir diğer yolu da her iki kolu da aynı derecede kullanmaya çalışarak fazla kullandığınız kolun üzerindeki fazla yükü diğer kola aktarmanızdır. ağırlık kaldırma yöntemi kullanacaksanız kas yapmayacak ağırlıkları egzersiz olarak denemelisiniz. Örneğin 1 kiloluk dambıllar hem bileği yormaz hem de kol zayıflamasını sağlar.

  52. benim de omuzlarım kendinden geniş yapılı ve kollarım kalın. hatta ilginç bir şekilde sağ kolum diğerinden daha yapılı görünüyor. güç gerektiren işlerde onu kullandığım için kas yaptı galiba. kollarımın zayıflamasını istiyorum ancak ağırlık kaldırma yönteminden korkuyorum, daha çok kas yapabilir diye. normalde de yapılı bir insanım kilom da normal ama kollarımdaki yağ mı kas mı anlayamadım. kol korsesi işe yarıyor mu?

  53. yaa benim alt tarafım çok zayıf bileklerim çok ince ama üst tarafa doğru kalınlaşmış ben ne body yapıorm ne de spor bi ara plates yapıodm ama çok az kollarım çok güçlü hiç sallanmıor ama çok kalın duruor ve bu beni rahatsız edior kemiklerimin görünmesini istiorm artk ama ağırlık yaparsam daha da şişeceğinden korkuorm tanıdıklarım ancak diyet yaparsan incelir dio stressde çok etkiliymiş bu konuda yinede spor yapmak istiorm çnkü bi kız için kolların son derece önemi var lütfen bu konuda bana bi öneri verin

  54. ya bakın beni dinleyin kilo vermeye çalışıyosanız başta sabırlı olmanız gerekiyor haftada 3 gün spor yapın ama ağır olsun yürüyüş olmasın ve geün içinde herşeyden yiyebilirsiniz ama bunlar tadımlık derecede olmalı.sık atıştırmayın.akşam ymeeğinde sadece çorba için meyve yiyin çok fazla bişeyler yemeyin ve bunlara başladıktan 2 hafta içinde etkisini göremeyebilirsiniz ama devam edin kilo verme bi süre bünye alıştığı için hızlanır 1 ay sonra tartılın mutlaka en az 5 kilo vermiş olacaksınız

  55. cemre hanım, normal yemeklerinizi yediğinizi, hatta aralarda da atıştırdığınızı söylemişsiniz. Bu şekilde zayıflamak olası değildir. ayrıca soda, yüksek oranda sodyum, yani TUZ içerdiğinden, kilo verdirmez!!! Bence insanları yanıltmayın…

  56. KOL SARKMALARINDAN BENDE ŞİKAYETÇİYİM.SPOR YAPTIKÇA 2 KG AĞIRLIKLARLA ÇALIŞIYORUM YİNE FAYDASI YOOK.NEE YAPMAYALIM BİLEMİYORUM.KOL SARKMALARI İÇİN YAĞLARI İÇİN AMELİYATLAR HAKKINDA BİLGİ TOPLUYORUM ALDIRMAYI BİLE DÜŞÜNÜYORUM BENİ ÇOOK RAHATSIZ EDİYORLAR.BİLGİLENDİRİRSENİZ SEVİNİRİM…

  57. arkadaşlar bu kol korsesini kullanmak ne derece fayda sağlıyor ve acaba bu kol korselerini nereden temin edebiliriz beni bilgilendirebilir misiniz lütfennn?

  58. valla arkadaşlar zayıflamak istiyorsanız bu yolu takip edin. Ben 12 yaşımda 65 kiloydum yaptığım egzersizlerle 55 kiloyum. 1 ayda 10 kilo verdim. Bunu nasıl yaptım diye sorarsanız sabah kalktığımda yarım saatlik yürüyüş yapardım. Normal yemeklerimi yerdim aradada atıştırırdım. az az yerdim yedikten sonra ev işi felan yaparım her gün böyle yaptım akşamlarıda futbol sahasını 10-15 tur atardım. bazende mekik felan çekerdim. sabah 50 mekik-akşam 50 mekik her gün böyle yaptım. soda için kesinlikle faydalı oluyor. kola ve meyve suyundan uzak durun. su ve bitki çayları için denemenizi tavsiye ederim ilk haftada farkı göreceksiniz ilk önce tartılın

  59. bölgesel incelmede ve kol bölgesindeki fazla yagları eritmede alternatif bir yontem olarak kol korsesı kullanmak kesinlikle faydalı olabılır

  60. Uzun yıllar tenis ve yüzme sporlarıyla lisanslı sporcu olarak uğraştım. Maalesef kollarım kalınlaştı. Kilom boyuma göre ideal. Bacaklarım normal ,göbeğim yok..Ama her nedense kollarım kalın kaldı. Hareketsiz tutmaya başladım biraz inceldi ama bu sefer de sarkık duruyor. Öncesinde de herkes taekvandocu sanıyordu. Sanırım bu kol inceltmenin hiç bir yolu yok.
    Spor salonuna gittim ama 1 kglık ağırlıklar bile kası tekrar şişirmeye yetiyor. Kol korsesi takmayı deneyeceğim 🙂 kollara sıkı çorap giymek belki çözüm olabilir

  61. bence de ben de yaptım kol egzersizleri ve bu bişeyi değiştirmedi 🙁 omuzlarım geniş yapıda zaten bir de kilo alınca dengesiz bir görüntü çıkıyo ortaya.keşke daha ayrıntılı bilgi olsa :S

  62. merhaba;
    berrin hanımın dediğine katılıyorum ağırlık çalışmak kas yapıyor. koldaki yağları sarkmalrı sıkılaştırıp kasmakta. yani kolda zayıflama gerçekleşmiyor. benimde sorunum kollarım gayet zayıf bi insanım fakat kollarım vücudma nazaran kilolu bunu zayıflatmak için ne yapmam gerekiyor??

  63. Kol ve basen bölgesinde zayıflama sağlayan yağ yakıcı yiyecekler ile alakalı olarak bir yazı hazırlıyorum. Lütfen zayıflama yazılarımızı takip ediniz.

  64. Berrin hanım, size önerim kol inceltmede mümkünse tenis gibi basketbol gibi efor gerektiren ve kolunuzla yapılan bir spor uygulamanızdır. İp atlamak ta hem karın inceltmede hem de kol inceltme ve şekillendirmede faydalı olabilir.

  65. Ağırlık ile kol zayıflatmanın temel esprisi kolda adalenme ve şişlik yaratmayacak olan ağırlıklarda bu egzersizlerin sürdürülmesidir. Mesela Madonna oldukça ince yapılı ve zarif bir pop stardır ama uzun yıllar dambıl ile kol çalışmıştır. Zaten kadın bedeninin kilo almaya ve sarkmaya yatkınlığı nedeni ile kollarınızı sıkılaştırmak için ister istemez ağırlık çalışmak, tenis oynamak, yada kol bölgesinin kaslarını güçlendiren daha başka bir aktivite yapmak durumundasınız. Egzersiz olmaksızın kol zayıflamıyor malesef. Dambıl ise sadece bir yöntemdir ve aşırı ağırlık kullanılmadan uygulanması gerekir.

  66. merhaba,
    kol zayıflatma ile ilgili olarak tüm forum sitelerinde dambıl ile ağırlık çalışmak gerektiği vurgulanıyor. Ancak bunun aksine kolu da şişirmekte. hem kilo hem yapı itibariyle oldukça zayıfım ve sırf kondisyon olsun diye süre spor salonuna başlamadan önce de oldukça ince kollarım vardı. ancak spor salonunda hocalar tarafından çalışma programıma katılan gereksiz ağırlık çalışmaları yüzünden kollarım kalınlaştı. Bu durum oldukça rahatsız ediyor beni. çünkü kollarımın iç taraflarının bedenime değiyor olması fena halde rahatsız edici ve zayıf bir bedende böyle kalın kollar hiç estetik değil.
    bu konuda ağırlık ya da diet dışında bir öneriniz var mı? Öneriniz için şimdiden teşekkür ederim.
    Kolaylıklar..

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.